DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

L'adéu a un esperit rebel


EL PUNT

12-03-2003 7:31

Personalitats del món del periodisme, la cultura i la política lamenten la mort de Víctor Alba

Destaquen el seu esperit rebel i llibertari, la ironia i la seva inesgotable capacitat de treball

Va enllaçar la generació de periodistes dels anys vint i trenta amb la de la represa democràtica


La mort de Víctor Alba, pseudònim amb què escrivia Pere Pagès i Elies, va provocar ahir nombroses mostres de condol en el món periodístic, cultural i polític de Catalunya. Des del conseller de Cultura de la Generalitat, Jordi Vilajoana, que el va qualificar com un valuós testimoni de la història del segle XX, fins al periodista Francesc-Marc Álvaro, autor d'un perfil literari sobre Víctor Alba, van destacar ahir el que va significar per a la política i el periodisme a Catalunya la figura de Víctor Alba. Autor de més d'un centenar de publicacions, resident a Ribes i Sitges els últims anys i col·laborador de l'edició del Garraf, la seva figura ha creat escola.


A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.