VELA
20-05-2014 20:29
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Les instal·lacions del Club Nàutic Sitges han acollit aquest passat cap de setmana, la desena edició del Trofeu Gerardo Carrera, esdeveniment en honor a qui va ser contramestre de l’entitat durant més de vint anys. Els participants es van agrupar en classe Patí a Vela, Patí a Junior i catamarà.
El dissabte, el vent de migjorn de força 2-3, va permetre que navegadors tècnics i amb major precisió com Julian Vinué o Josep Maria Robert, s’imposessin a la resta de participants. De cara al diumenge, els vents de més de 20 nusos van provocar la retirada d’alguns navegants, aleshores va ser quan Oriol Castellà va dur a terme una gran despesa física que li va permetre controlar sense problemes el patí i així poder obtenir la victòria final en la categoria Sènior.
Pel que fa a la classe Patí Junior, Jan Heunnick va ser el clar dominador de les dues regates, seguit de Paula Martí i Dani Vilardell. En classe catamarà, Àlex Llac va ser el guanyador, Sebastien Shutle i Jaume Tarafa van ocupar la segona i tercera posició, respectivament.
En paral·lel a la competició, també s’ha iniciat una nova edició dels curs d’iniciació a la vela per adults, format per 8 alumnes. Aquesta formació es suma a la ja iniciada amb els 17 nois i noies que fa unes setmanes que venen participant al curs infantil – juvenil de primavera.
PUBLICITAT
PUBLICITAT