EN VEU ALTA
11-06-2014 10:33
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Coincidint amb el desè aniversari, el Festival EVA, En Veu Alta, ha engegat un ambiciós programa de lectures en veu alta a partir d’un servei de voluntariat. Lectures pretén tornar a donar valor a l’acció de llegir en veu alta en públic com una activitat lúdica i necessària per practicar la capacitat d’escolta i d’abstracció d’idees i imatges a partir de les paraules.
En aquesta estrena, s’han fet Lectures per a tothom a l’Hospital de Vilafranca, la Biblioteca Torras i Bages, la residencia Inglada Via, el Centre sociosanitari Ricard Fortuny, Mas Albornà de Les Cabanyes i el Casal d’Avis de Sant Quintí de Mediona. En alguns espais, s’han fet lectures simultànies boca-orella, com a la sala de rehabilitació de l’Hospital de Vilafranca o a la residencia Inglada Via, amb una gran acceptació. El claustre de Sant Francesc va engegar aquest cicle de Lectures el dissabte 31 de maig, amb una seixantena de persones entre el públic i amb unes lectures de temática diversa i també llegides en euskera (Salvador Espriu) i francès.
El voluntariat, de totes edats, va creixent dia a dia, amb noves incorporacions de Sant Sadurní, La Múnia, Sant Marçal, Subirats i Vilafranca, entre altres poblacions. El diumenge 15 de juny, la residencia Font-Santa de Subirats rebrà aquest Projecte Lectures coincidint amb el dia de visites de les famílies a les persones residents.
El Projecte Lectures segueix durant l’any amb propostes especials per dates extraordinàries obertes a tothom, com el cas del Festival EVA. També es faran lectures individuals si hi ha demanda. Per formar-ne part o fer propostes, escriviu a lectures@enveualta.com. L'organització del Festival EVA agraeix tota la il·lusió i el suport rebut.
PUBLICITAT
PUBLICITAT