PUBLICITAT
ELS ORÍGENS DE LA NATACIÓ
17-06-2014 9:54
Aquest dilluns al migdia s’ha fet al recinte de les piscines d’estiu del Complex Aquàtic de Vilafranca l’acte de descoberta de la placa que dóna el nom d’Isidre Prunés a aquest recinte municipal. Isidre Prunés Serrabassa (1926-2013) va ser precursor de la natació a Vilafranca en els inicis de la primera piscina municipal que es va construir a la Zona Esportiva als anys 70. “Diverses generacions de vilafranquins van aprendre a nedar amb Isidre Prunés”, tal com recordava l’Alcalde de Vilafranca, Pere Regull, en l’acte de descoberta, en què estava acompanyat per la regidora d’Esports, Anna Doblas, i el regidor de Cultura, Raimon Gusi, i una nodrida representació de la familiar d’Isidre Prunés, encapçalada per la seva vídua i les seves dues filles. “Els pobles i ciutats han de ser agraïts amb les persones. Amb l’acte d’avui es fa justícia a la figura d’Isidre Prunés, perquè sense la feina de l’Isidre i de la seva esposa Teresa durant molts anys, ara no tindríem el Complex Aquàtic que tenim. És un agraïment als anys dedicats a la divulgació de la natació popular”, afirmava Pere Regull.
Per la seva banda, les filles d’Isidre Prunés, Lídia i Eva, acollien amb sorpresa i emoció l’acte d’agraïment, el qual ha servit per reunir la família que està dispersa per diferents indrets Catalunya i l’Aragó.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT