AMPLIACIÓ DEL SERVEI
18-06-2014 10:50
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
La Fundació La Caixa ha donat 15.000 euros a l’Ajuntament de Sant Pere de Ribes per col•laborar econòmicament amb el projecte del Banc d’Aliments que s’està portant a terme per millorar l’accés de la gent necessitada d’aquest servei. D’aquests, 4.000 euros es destinaran específicament a la millora i condicionament del nou punt de lliurament d’aliments que tindrà el nucli de les Roquetes. Aquesta actuació possibilitarà l’accés a aquelles persones amb més dificultat per desplaçar-se al punt d’entrega actual. L’alcaldessa del municipi, Anna Gabaldà, i la directora de l’oficina de La Caixa de Sant Pere de Ribes, Marta Clavé, van signar l’acord ahir dilluns en nom de les institucions que representen.
La Fundació La Caixa té com a finalitat col•laborar amb projectes socials que serveixin per a millorar les condicions de vida de les persones que es trobin en situació de risc d’exclusió social. Atès que l’Ajuntament de Sant Pere de Ribes, a través del Consell Social Municipal, està treballant en aquests moments, juntament amb l’Associació de Voluntaris de Sant Camil, en la millora de la gestió logística del Banc d’Aliments per fer possible i extensiu aquest servei al màxim de persones i ciutadans del nostre municipi, s’ha estimat oportú i de mutu acord destinar els diners lliurats a aquesta finalitat.
Des de l’Ajuntament de Sant Pere de Ribes es valora molt positivament la donació de la Fundació La Caixa que permetrà tirar endavant l’adequació d’un centre de distribució d’aliments a les Roquetes per a les persones més necessitades i amb pocs recursos.
PUBLICITAT
PUBLICITAT