Vegueria del Penedès

FLASH

L'alcalde de Sitges diu que ICV fa una política de linxament personal i defensa la seva innocència


EL PUNT

20-03-2003 8:03

Pere Junyent demana que es respecti la presumpció d'innocència

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!


L'alcalde de Sitges, Pere Junyent, va acusar ahir Iniciativa per Catalunya d'encapçalar «una política de linxament» contra la seva persona i «no respectar la presumpció d'innocència». Junyent critica que la formació hagi utilitzat políticament l'acusació que ha formulat el fiscal de Medi Ambient contra ell i contra Lluís Marcé pel presumpte delicte ecològic en els abocaments al coll de la Fita i que s'hagi fet «quan falten quatre dies per les eleccions» tal i com va passar fa quatre anys.


Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.