DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

Sisè concurs fotogràfic del Dia de la Dona


vd

20-03-2003 0:00

Guanyadora la foto 'Nunca Mais', de Raimon Moreno

Raimon Moreno ha estat el guanyador del Sisè concurs fotogràfic del Dia de la Dona, amb la foto "Nunca Máis". El veredicte es va fer públic el dijous 13 de març, durant la inauguració de l’exposició al Centre Cívic de Sant Joan.

El jurat estava format per Isi Pedra, representant de gènere; Marta Collell, professora de l’Institut d'Estudis Fotogràfics de Catalunya, i Joana Matallana, professora de l’Institut d'Estudis Fotogràfics de Catalunya; va atorgar per unanimitat els premis als concursants següents:

- Primer: Raimon Moreno
- Segon, Joan Guasch
- Tercer, Agustín Padilla
- Quart, Francesca Calaf
- Cinquè, Ramon Granell
- Premi Jove, Isidre Bernet

Al lliurament de premis d’aquesta sisena edició va comptar amb la presència de la regidora de Cultura, Sra. Teresa Llorens i el primer Tinent d’alcalde, Sr. Josep Tomàs Álvaro.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.