BTT
29-07-2014 10:14
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
La secció de Btt de l´Unió Esportiva Nova Olivella, es prepara per la durissima prova de la Cursa de l´Esquiador (Anoia), a finals de novembre, encara per definir el recorregut.
Tots els diumenges, desde Mas Milà, Olivella, a les 8h, surten el grup d'esportistes del Bikers Nova Olivella a entrenar, pel Parc Natural del Garraf. Aquesta secció ja va aconseguir fa anys, a la disciplina de dones, categoria veteranes, una tercera plaça al podi per la corredora Marisa; el seu primer trofeig a aquesta cursa. I que també aspiren a podi, amb el capità, Valentí Vall, un esportista, que fa poc acaba de fer els 120Kms de la Marathon dels Monegros, amb un excel.lent paper.
La secció la formen; Rafael Linares, Javi Basart, Javi Bernabé, Miguel Angel, Jesús, Jaume Carol, Oscar Madera, etc....
D´aquest club també han sortit corredors d´un grandissim nivell, com Sergio Bernabé, que va tenir l´honor, l´any pasaat de còrrer varies etapes de la Volta a Cantabria, en bici de carretera, amb l´èquip Lizarran. Uns corredors que prometen, uns corredors que el seu repte és disfrutar de la muntanya i de la btt.
PUBLICITAT
PUBLICITAT