DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

Els països àrabs volen una reunió d'emergència


EL PUNT

26-03-2003 7:31


El grup de països àrabs de les Nacions Unides va sol·licitar ahir una reunió d'emergència al Consell de Seguretat per demanar la fi de la guerra a l'Iraq, en resposta a l'acord de la cimera de la Lliga Àrab, segons van informar ahir fonts diplomàtiques. Els ministres àrabs condemnen l'ofensiva militar dels EUA i consideren la guerra «il·legítima». També asseguren que l'acció militar contra l'Iraq és una «agressió contra tot el món àrab».

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.