DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

ESTIU 2014

El Sitgestiu Cultural encara la seva recta final


Redacció Sitges

13-08-2014 10:59

El Sitgestiu Cultural 2014 arriba a la seva recta final amb un progressiu èxit de participació en activitats com els Sopars de Lluna Plena i les Òperes de butxaca

Museus de Sitges. Els Sopars de Lluna Plena

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

El Sitgestiu Cultural 2014 arriba a la seva recta final amb un progressiu èxit de participació en activitats com els Sopars de Lluna Plena i les Òperes de butxaca. Abans i després de la Festa Major, els dies 23 i 24 d’agost, els sitgetans i tots els visitants que Sitges té durant l’estiu podran gaudir d’una variada agenda d’actes.

El diumenge 17 d’agost, el Saló d’Or del Palau de Maricel acull l’òpera La Traviata, la història de Violetta Valéry i el mirall entelat. Al mateix espai, dues setmanes més tard, arriba La Bohème, una relació amorosa entre Marcello i Musetta. Totes dues obres són representades pel grup Operailica.

Elke Sanjose, representant del grup, defineix la seva presència a Sitges “com a molt gratificant, perquè el públic és molt expressiu i de seguida ens diu si hem fet bé o malament les coses”. Respecte el grau de coneixement dels assistents “hi ha de tot, la gent que ve amb un ampli coneixement de les obres i també la persona que mai ha anat a una òpera, fet que ho solucionem amb una breu explicació prèvia a càrrec dels actors” afirma Sanjose.

Les terrasses noucentistes del Palau de Maricel són l’escenari dels Sopars de Lluna Plena, l’activitat que més èxit esta tenint en l’edició d’enguany del Sitgestiu Cultural. Fins ara, les dues edicions celebrades, el 12 de juliol i el 9 d’agost, l’esdeveniment ha registrat un ple absolut i ja no queden places pel darrer sopar, programat pel 9 de setembre. Els assistents provenen de Sitges i la resta de l’estat espanyol, mentre que fora d’aquest àmbit és l’anglès el públic majoritari.

A finals de setembre, una jornada de portes obertes als Museus de Sitges i les Jornades de la Penedesfera tancaran l’agenda del Sitgestiu Cultural 2014.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.