PUBLICITAT
FLASH
28-03-2003 7:51
Avui divendres es lliuren a Barcelona els premis Ràdio Associació de Catalunya, on el programa La Graderia, de Ser Penedès-Garraf, que analitza la jornada esportiva i que està dirigit per Jordi Martí, opta al premi de millor programa local.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT