FUTBOL
03-09-2014 Última revisió: 22-09-2015 18:38
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
El Suburense Masculí va tancar la pretemporada amb una victòria per 2-1 davant el Sant Pere Molanta de Tercera Catalana. Els gols de l’equip de Josu Julián van ser obra de Josep Maria Marcè al minut 38 i Didac Prat ‘Didi’ al 50. Al minut 64, Álvaro Cardiel, de penal, retallava distàncies de penal pel Sant Pere Molanta.
L’equip prepararà a partir d’aquesta tarda, el dijous i divendres, el debut a 2ona Catalana, el diumenge a les 12h al camp del Begues.
Pel que fa al Sènior Femení, les noies de Xavi Hereu van disputar el passat diumenge a les 19h, el primer amistós de pretemporada contra el Sant Sadurní. El resultat va ser de 4-1 i els gols obra de Marina Mata (2), Nuri i Judith Puig. La propera cita serà novament el proper diumenge a les 18h contra el Pubilla Casas.
PUBLICITAT
PUBLICITAT