Vegueria del Penedès

CONCURS DE CASTELLS DE TARRAGONA

V de Verds, la nova campanya pel Concurs (VÍDEO)


Redacció Vilafranca del Penedès

21-09-2014 10:30

Els Castellers de Vilafranca llancen la campanya promocional de la colla de cara al Concurs de Castells de Tarragona el proper 5 d’octubre

"

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Ja ha sortit a la llum la nova campanya promocional dels Castellers de Vilafranca pel XXVè Concurs de Castells de Tarragona, que tindrà lloc el primer cap de setmana d’octubre a la Tarraco Arena Plaça. L’objectiu de la campanya, com ja és habitual en els anys de Concurs, és atreure l’afició vilafranquina perquè acompanyi a la colla el 5 d’octubre i motivar els propis castellers i castelleres per aconseguir, entre tots, novament la victòria.

Aquest 2014 la campanya està inspirada en la pel·lícula “V de Vendetta” i s’han creat diversos materials jugant amb aquest eslògan. Al mes de maig, coincidint amb el JoVerd, els Verds ja van dissenyar les samarretes, que es van repartir entre els participants del projecte. Aquestes mateixes samarretes seran les que es repartiran entre l’afició que vulgui acompanyar la colla a plaça. A més, també s’ha creat un vídeo promocional que combina imatges de la pel·lícula “V de Vendetta” amb imatges de la colla. I finalment, les imatges gràfiques que en les properes setmanes circularan per les xarxes socials de la colla i de les que també es faran fulletons per repartir a la vila.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.