Vegueria del Penedès

FLASH

Cremen quatre contenidors i dos turismes aquest cap de setmana al Garraf


EL PUNT

01-04-2003 8:12

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!


Els bombers han tornat a tenir un cap de setmana mogut a causa dels diversos incendis -aparentment provocats- que han tingut lloc a la comarca. En total, s'han cremat quatre contenidors de brossa a Sant Pere de Ribes i Vilanova i dos turismes, un d'ells robat, segons han informat els bombers. Dissabte a la tarda va cremar el primer contenidor a la plaça de la Marina i el següent, dissabte, passada la mitjanit, al costat de l'escola de música de Vilanova. Els altres dos contenidors incendiats eren industrials i estaven instal·lats al costat de la deixalleria de Sant Pere de Ribes: un estava destinat a les restes de fusta i l'altre, al plàstic. D'altra banda, el vehicle cremat, que segons han informat els bombers havia estat robat, es va incendiar a l'avinguda del Vinyet de Sitges diumenge a mitjanit. Era un Fiat Uno amb matrícula de Barcelona. Els bombers també van haver d'intervenir en l'incendi del motor d'un turisme (Seat Ibiza) que es trobava a la cruïlla entre la ronda Ibèrica i l'avinguda de Vilafranca ahir a les vuit del matí a Vilanova.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.