SESSIÓ PLENÀRIA
06-10-2014 16:46
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
El segon programa de Sessió Plenària d'aquesta temporada ha entrat a fons en el debat del desenvolupament de l'Eixample Nord, un nou sector de la ciutat on s'han de compensar els convenis urbanístics de la Platja Llarga i on són les grans reserves de sòl industrials i sanitari de la ciutat. El debat ha anat a càrrec del portaveu i alcaldable d'ICV a Vilanova i la Geltrú, Manel Claver, i del regidor de la CUP Raimon Ràfols.
En aquest sentit, Manel Claver que creu que l'actitud de la CUP és poc democràcia per bloquejar una planificació, que no urbanització, que vol la majoria. Raimon Ràfols defensa que l'Eixample Nord és en perill de caure en les mateixes especulacions de sempre i alerta de sous milionaris dels responsables del Consorci.
A més de l'Eixample Nord, ICV ha presentat les seves prioritats en matèria de mobilitat i la CUP ha analitzat la situació de les formacions d'esquerres de cara a les properes eleccions municipals.
PUBLICITAT
PUBLICITAT