PUBLICITAT
FLASH
01-04-2003 8:12
La xarxa d'abastament d'aigua potable arribarà fins al Castell d'Olèrdola, després que el ple ha aprovat les contribucions especials per al finançament de les obres, que tenen un pressupost de 100.000 euros. El projecte tindrà una subvenció del Departament d'Agricultura, Ramaderia i Pesca de la Generalitat. Mentrestant, continuen les obres de construcció de la xarxa d'abastament d'aigua potable de la urbanització Daltmar, que estaran acabades a final d'any, segons les previsions que ha fet l'empresa constructora. Les obres van començar el 7 de gener i tenen un pressupost de 713.000 euros. Es tracta de la solució a una vella reivindicació dels veïns de Daltmar, que, quaranta anys després de l'inici de la urbanització, tindran el servei d'aigua potable normalitzat. Fins ara, aquesta zona d'Olèrdola rebia l'aigua potable amb camions cisterna.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT