PUBLICITAT
NOTA DE PREMSA
04-04-2003 0:49
El diputat del PSC-Ciutadans pel Canvi, Oriol Nello, visitarà Vilanova i la Geltrú el proper divendres, 4 dabril. Nello és conseller de Política Territorial, al govern alternatiu de Pasqual Maragall.
Igual com ja van fer els consellers a lombra de Sanitat i dUniversitats, la visita del diputat a Vilanova semmarca en linterès per conèixer la realitat del seu sector a la nostra ciutat, i en recolzar la candidatura a la reelecció de lAlcalde Sixte Moral i el posicionament que sobre Urbanisme i Habitatge tenen els socialistes vilanovins.
Oriol Nello arribarà a Vilanova i la Geltrú i serà rebut per regidors i membres de lExecutiva del PSC local; visitarà la Casa del Marqués de Castrofuerte a on se li exposarà el nou Pla General dOrdenació Urbanística de la ciutat . Cap a les 13:00 visitarà les oficines de Garraf Mediterrània per conèixer el projecte de lEixampla Mar, a lantic espai de Pirelli.
A partir de les 14:00 hores el conseller alternatiu dinarà amb arquitectes, arquitectes tècnics, constructors, geògrafs i urbanistes per debatre sobre Ciutat, urbanisme i habitatge.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT