ASSAIG ESPECIAL AMB CAMISA
20-10-2014 18:40
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
La Jove de Vilafranca va actuar dissabte passat a Sant Pere de Ribes, al costat de la Jove de Sitges i els Castellers de Les Roquetes. Després de la diada, es va prendre l’actuació amb tranquil•litat i per fer debutar canalla a castells de set pisos. La Jove hi va fer un 4 de 7, un 3 de 7, una torre de 6 a la qual li va fer una figuereta i un pilar de 5. Acabada la diada, encara va fer, juntament amb les altres dues colles, un pilar de 4 de suport a la lluita contra el càncer de mama, en la que l’enxaneta va desplegar un domàs rosa.
La Jove de Sitges va fer un 4 de 7, un 5 de 7, un 3 de 7 i dos pilars de 4. Els Castellers de Les Roquetes hi van fer un 3 de 6 amb agulla, un 4 de 6, un 5 de 6, i un pilar de 4.
Propera actuació a Mollet i dissabte Assaig Especial amb camisa
La Jove actuarà el proper diumenge 26 ales 12 h del migdia a Mollet, amb els Castellers de Mollet, els Castellers de Castellar i els Castellers de l’Alt Maresme.
El dia abans, el dissabte 25, a les 20 h, la Jove ha preparat un assaig especial amb camisa sota el nom #lagransorpresa, al qual, seguirà un sopar de tast a preu dret amb menges cuinades per la mateixa gent de la colla. A més, tothom que porti un amic a assaig rebrà un detall, tant ell com els seus acompanyants que vinguin a donar suport a la pinya. Per tant, la Jove convida a tothom a venir aquest proper dissabte, després del partit de futbol anomenat “el clàssic”, a aquest assaig especial i sopar posterior que tindrà lloc al local Cal Peitabí, al C/ Amàlia Soler, 8.
PUBLICITAT
PUBLICITAT