PUBLICITAT
FLASH
04-04-2003 7:50
Al pavelló de la Marbella de Barcelona es va disputar el campionat de Catalunya de tècnica pumse i una exhibició infantil. L'escola Chois de Vilanova va ser representada per un grup de quaranta alumnes de l'escola. El torneig, organitzat per la federació catalana de Taekwondo i que obligava els adults (a partir de 15 anys) a tenir cinturó negre, va reunir un total de 400 competidors de tot Catalunya i era classificatori pels estatals que s'han de celebrar a Cartagena.
Dels competidors vilanovins, en categoria A d'infantil, Jaume Ibáñez, Gerard Martínez i Judith Prieto van ser quarts de la general; en categoria B, Patricia Rubio, Adrià Chávez i Juan Vidal també van ser quarts i en categoria C, van fer-se amb la medalla de bronze Carlos Guerrero, Albert Fernández i David Gutiérrez. L'equip d'exhibició va assolir també una meritòria medalla de bronze, mentre en trio sincronitzat femení es van fer amb la medalla de plata Vanessa Aguilera, Jèssica Moral i Marta Calafell, que en individuals es va classificar, per desena vegada consecutiva, pels estatals de Cartagena en categoria B femenina.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT