PUBLICITAT
FLASH
05-04-2003 8:35
Avui dissabte es completen els setzens de final de la copa de futbol sala de Vilanova. Entre els partits més interessants, destaca el partit que enfronta la Penya Barcelonista i el Promocions Verdi. Els blaugrana, que encara mantenen opcions a la lliga, esperen a la competició per eliminatòries sumar el primer títol de barcelonistes. El seu rival, per contra, situat a la zona traquil·la a la lliga, busca en la copa ser una de les revelacions. En l'altre duel entre equips d'honor, el Tennis es veurà les cares amb el Bar Mónaco, que malgrat estar a la zona baixa de la taula podria sorprendre els tennistes. Altres partits importants de la copa són el Sant Onofre, d'honor, que s'enfronta a un dels equips de preferent favorits a l'ascens, el Qualinova; o la Gran Penya, el líder de la categoria d'or, que es veurà les cares amb un dels històrics, l'Enxaneta.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT