DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

El masculí del Club Esportiu es juga la salvació a l'Hospitalet


EL PUNT

05-04-2003 8:35

El femení rebrà el Terrassa, un dels candidats a l'ascens

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.


El primer equip masculí del Club Esportiu esgota totes les seves opcions de permanència. Els vilanovins es desplacen demà diumenge a l'Hospitalet per enfrontar-se, a les 18:45 hores, al Catòlic, un conjunt de zona mitjana que matemàticament salvat i sense pressió podria ser un rival propici per als del Garraf. Tanmateix, el tècnic Alfons Ferres recela d'aquesta condició, «no tenen pressió i això pot afavorir la seva manera de jugar».


Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.