Vegueria del Penedès

OBRA SOCIAL LA CAIXA

Ajuda per millorar la salut oral de persones amb discapacitat a l'hospital de Vilanova


Redacció Vilanova i la Geltrú

02-11-2014 11:01

L’Obra Social La Caixa destina 4.500€ a la Fundació Sant Antoni Abat de Vilanova

Obra Social La Caixa. Àngel Tresserras, director de Banca d’institucions de CaixaBank i, Dolors Camacho, adjunta a Gerència de la Fundació privada San

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Àngel Tresserras, director de Banca d’institucions de CaixaBank i, Dolors Camacho, adjunta a Gerència de la Fundació privada Sant Antoni Abat han presentat la nova participació de l’Obra Social “la Caixa” en el projecte per millorar la salut oral de persones amb discapacitat.

La Fundació Privada Sant Antoni Abat juntament amb la Unitat d’Odontologia i Implantologia, S.L. ha desenvolupat el projecte Pla pilot d'assistència dental a persones amb discapacitat que té com a objectiu millorar la salut oral de les persones amb discapacitat, i per tant la seva qualitat de vida, mitjançant l'adquisició d'hàbits higiènics i alimentaris saludables i la realització dels tractaments odontològics i protèsics adequats en cada cas.

Algunes de les activitats educatives que inclouen continguts de salut bucodental i de les quals participen els seus beneficiaris són: la higiene dental, tècniques de raspallat, hàbits dietètics, activitats davant la presència de càries o altres patologies dentals. 

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.