DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

ANY VINYOLI

Recital poètic i musical en homenatge al poeta Joan Vinyoli a Sant Sadurní


Redacció Sant Sadurní d'Anoia

10-11-2014 12:49

Prop d'un centenar de persones van acompanyar Pere Vernet, Neus Vives, Anna Roig, Joan Bricollé, Natàlia Turch i Josep Carbó

Ajt Sant Sadurní d'Anoia. Recital poètic i musical en homenatge al poeta Joan Vinyoli a Sant Sadurní

Aquest divendres al vespre la Biblioteca va acollir el recital d'homenatge al poeta Joan Vinyoli, en aquest any que es commemora el centenari del seu naixement.

Prop d'un centenar de persones van acompanyar aquest homenatge en què Pere Vernet, Neus Vives, Anna Roig, Joan Bricollé, Natàlia Turch i Josep Carbó van recitar diversos textos de Vinyoli. També hi va participar el duet musical Aspriu amb diversos poemes cantats

El regidor d'Educació i Normalització Lingüística, Víctor Perxés, va donar la benvinguda a l'acte, que va cloure amb la intervenció de la regidora de Cultura Montse Medall i una copa de cava, per gentilesa de Xamfrà.

Al web www.vinyoli.cat podeu endinsar-vos en la seva vida i poesia i tots els actes que s'estan duent a terme arran de la celebració de l'Any Vinyoli, una de les figures claus de la literatura catalana.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.