LLIBRE POLÍTIC
10-11-2014 18:32
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Montserrat Tura, exalcaldessa de Mollet del Vallès i la consellera més ben valorada dels governs de Maragall i Montilla, presentarà el pròxim dijous 20 de novembre a Llorens Llibres de Vilanova i la Geltrú el seu últim llibre “Estirant el fil. Quan el PSC va abandonar el catalanisme”, publicat per l’editorial Pòrtic (Grup 62).
En aquest llibre, la històrica militant socialista, filla de pagesos i neboda d’un dels “pares de la Constitució”, repassa la seva trajectòria de doble compromís, des de l’esquerra i des del catalanisme. I ho fa amb valentia, per sostenir la tesi que les veus crítiques del PSC no són dels que s’escindeixen; al contrari, és aquest partit el que ha abandonat el catalanisme.
Montserrat Tura s’ha sabut distingir sempre amb un caràcter propi, des d’aquella «tolerància zero» que la va fer popular fins a la seva participació a la Via Catalana tot i les instruccions contràries de la direcció del PSC. En aquest llibre explica amb detalls desconeguts i amb una veu molt personal què ha passat els últims anys a Catalunya i als despatxos del carrer de Nicaragua i aporta les claus per entendre i aclarir per què el PSC és on és.
La presentació tindrà lloc a les 19.30h a Llorens Llibres i anirà a càrrec de l’exalcalde de Vilanova Sixte Moral i el periodista Josep M. Flores.
PUBLICITAT
PUBLICITAT