Vegueria del Penedès

GAMBA DE VILANOVA

Vilanova tanca la segona edició de la Campanya de la Gamba


Redacció Vilanova i la Geltrú

11-11-2014 23:17

La campanya d'enguany ha volgut posar l'accent en que les vilanovines i els vilanovins se la facin seva, però també atraure un turisme gastronòmic

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

L'espai de Viu Comerç a la Fira de Novembre va ser l'indret escollit per pa posar fi a la segona edició de la campanya gastronòmica de la Gamba de Vilanova, que es va obrir el passat dissabte 25 d'octubre. Han estat quinze dies d'activitats intensa on la Gamba ha estat presentada al Fòrum Gastronòmic de Barcelona; s'ha organitzat la primera edició del concurs culinari Gamba Pop, s'han desenvolupat diferents accions de l'Estació Nàutica com sortides en llanxa ràpida o en veler als caladors on es pesca la gamba; i on sobretot, 37 restaurants de la ciutat han cuinat la Gamba de Vilanova.

A l'acte de cloenda de la campanya hi van ser presents l'alcaldessa de Vilanova i la Geltrú, Neus Lloveras; el president del Gremi d'Hoteleria i Restauració, Jaume Martí, la presidenta de Viu Comerç, Montse Andreu; i el president de Menja't Vilanova, Carles Alcover. Aquest tancament de campanya va servir també per anunciar els guanyadors del primer concurs de fotografies a les xarxes socials de la Gamba de Vilanova que van ser Urioriole, Marietaderiu i Tonivng, mentre que la menció especial del jurat va anar a parar a Raquelcoll. Les fotografies guanyadores es poden veure al web oficial de la campanya http://www.gambadevilanova.cat/ . Els premis consisteixen en un xec regal per valor de 25€ per utilitzar en el comerços associats a Viu Comerç, mentre que el premi a la menció especial és un dinar o un sopar per a dues persones a qualsevol restaurant de Menja't Vilanova

La segona edició de la campanya de la Gamba de Vilanova ha estat una col·laboració de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, el Gremi d'Hoteleria i Restauració, Menja't Vilanova, Viu Comerç i l'ADEG amb la participació de la Confraria de Pescadors, l'Associació de Concessionaris del Mercat del Centre, Diari de Vilanova i Canal Blau. Per a Carles Alcover, president de Menja't Vilanova "la primera campanya va sembrar una llavor que s'ha recollit en aquesta segona edició, i la prova és la quantitat d'entitats i associacions de la ciutat que han volgut treballar juntes. Ha estat sobretot una campanya de ciutat." Per la seva banda, el regidor de Promoció Econòmica i Turisme de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, Gerard Figueras, ha explicat que "l'objectiu sempre ha estat que Vilanova i la Geltrú recuperi un paper de referència a la gastronomia catalana. La campanya d'enguany ha volgut posar l'accent en que les vilanovines i els vilanovins se la facin seva, però també atraure un turisme gastronòmic, cultural, familiar, sostenible i de qualitat. És una campanya que ha demostrat tenir potencial i recorregut a llarg termini, i per això cal que continuem treballant units i, fins i tot, ampliar aquesta transversalitat que està donant molts bon resultats des de la Taula de Turisme." 

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.