Vegueria del Penedès

ELECCIONS MUNICIPALS 2015

ERC presenta les línies bàsiques per a les properes municipals a Vilanova


Redacció Vilanova i la Geltrú

19-11-2014 17:42

Adelaida Moya: no es tracta tan de presentar un programa electoral sinó de posar sobre la taula idees i projectes que creiem que són claus

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Després de l'assemblea d'aquest dijous on els militants i amics de la secció local d'Esquerra Republicana de Catalunya a Vilanova i la Geltrú hagin debatut i aprovat les conclusions dels debats efectuats en els últims mesos i donat el vistiplau del que seran les línies bàsiques del programa electoral del partit en les properes eleccions municipals, ERC farà un acte públic per presentar-les.

L'acte es durà a terme el proper dijous 27 de novembre a les 8 del vespre a l'Espai TOC i està obert a tota la ciutadania. Comptarà amb la presència de l'alcaldable per Vilanova i la Geltrú, Queti Vinyals, que ens exposarà les línies bàsiques del programa, i de la diputada penedesenca al Parlament de Catalunya, Teresa Vallverdú, que remarcarà la importància de la política local a l'hora de treballar al servei de les persones i en la construcció del nou país.

Les línies bàsiques del programa electoral d'ERC vindran agrupades en tres grans blocs seguint l'estructura dels debats organitzats. És així com l'alcaldable defensarà una ciutat més sostenible, una ciutat més republicana i al servei de la ciutadania i, per últim una ciutat més emprenedora.clau en la creació de llocs de treball i en la reactivació econòmica de la capital del Garraf.

Segons la presidenta de la secció local d'ERC a Vilanova i la Geltrú, Adelaida Moya, no es tracta tan de presentar un programa electoral sinó de posar sobre la taula idees i projectes que creiem que són claus per a la ciutat i que cal que es desenvolupin en la propera legislatura. Moya remarca que és un document de treball que pretén que la gent hi participi, debati, hi digui la seva i decideixi. És una eina per marcar l'agenda política municipal i fer que els partits polítics es defineixin i no caiguin en ambigüitats.

Aquest cap de setmana del 22 i 23 de novembre els membres de la secció local d'ERC també assistiran en les jornades de formació política municipal que organitza el partit anualment i que tractaran, entre altres, temes com el projecte municipalista republicà i l'elaboració del programa electoral per a les properes municipals del 2015.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.