28 DE NOVEMBRE
20-11-2014 20:45
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
L’Ajuntament de Sitges lliurarà el proper 28 de novembre els premis més importants de la cultura a Sitges en el marc d’una nova edició de la Nit de Premis Sitges. Enguany el certamen tindrà lloc a les 20 hores a la Societat Recreativa El Retiro.
L’acte està dirigit i serà presentat per l’actriu de teatre, televisió i cinema, Anna Barrachina. L’artista sitgetana és coneguda especialment per les seves interpretacions amb la companyia de teatre La Cubana entre les quals destaca el seu paper a Cegada de amor on va interpretar el personatge principal d'Estrellita Verdiales.
També ha estat notori el seu pas per la televisió on, entre altres, ha fet el paper de la Nuri a Ventdelplà a la sèrie de TV3 que va estar en antena des del 2004 fins al 2007.
En cinema, la seva última pel•lícula va ser Atlas de geografía humana dirigida per Azucena Rodriguez i anteriorment Tapas de Juan Cruz i José Corbacho.
PUBLICITAT
PUBLICITAT