Vegueria del Penedès

FUTBOL SALA

El Bar GSG és el nou líder en solitari a la lliga "Vila de Sitges"


Redacció Sitges

24-11-2014 18:07

Imatge d'arxiu

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

El Bar GSG és el nou líder en solitari -i únic equip invicte- després d’imposar-se al Seo Web Consultora. El Cañateca es situa en tercer lloc en la taula classificatòria.

El Bar GSG i el Seo Web Consultora -el dos primers classificats de la Lliga-, varen disputar el partit més destacat de la quarta jornada, amb el liderat en joc. El que a priori semblava que havia de ser un partit disputat i amb un resultat incert, va finalitzar amb el triomf del Bar GSG per un clar 8 a 2.

Els gols del Bar GSG van ser molt repartits, ja que fins a 7 jugadors diferents van anotar gol. Destacar a Jordi Martí, que ha aconseguit marcar en els quatre partits del que portem de Lliga.

Tampoc va faltar a la seva cita amb el gol Juan Mora, del “Seo Web”, “pichichi” de la Lliga amb 8 gols, que, de la mateixa manera que en Jordi, també ha marcat en cadascun dels quatre encontres disputats fins el moment.

El Bar GSG es situa líder en solitari amb 11 punts, mentre que el Seo Web Consultora és 2n amb 9 punts. Aquesta diferència es pot veure augmentada en la propera jornada, ja que el “Seo Web” descansa i el “GSG” té, en principi, un partit assequible davant del cuer, el Sucrense.

Sorpresa en el segon partit de la jornada amb el triomf del Cañateca per 7 a 5 davant del Penya Barcelonista-Frankfurt La Fita, en un partit força disputat i entretingut, amb “hattricks” d’Abdon Vidal (Cañateca) i Daniel Queral (Penya).

El Cañateca suma la segona victòria consecutiva, tot el contrari que “la Penya”, que encadena dues derrotes seguides.

El Cañateca es situa en 3r lloc amb 6 punts, mentre que el Penya Barcelonista-Frankfurt La Fita és 5è amb 2 punts.

Partit ensopit i sense història el disputat entre el Sucrense i el Vallpineda (7è i 6è classificats respectivament), que fa finalitzar amb empat a cero gols. De fet, els dos equips son els menys golejadors de la Lliga, ja que el Vallpineda ha anotat 1 sol gol en tres partits disputats, mentre que el Sucrense n’ha anotat 2 en quatre encontres.

Aquest empat permet als dos equips sumar el primer punt de la temporada.

El Dionisos Greek Restaurant, que descansava aquesta jornada, és 4t amb 3 punts.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.