FESTA MAJOR 2014
14-12-2014 22:09
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Aquest cap de setmana s’han dut a terme alguns dels actes de Festa Major ajornats com a conseqüència de la pluja i el mal temps que va afectar el país el darrer cap de setmana de novembre.
Dissabte a la tarda la pista de l’Ateneu va acollir una tarda d’skate i els espectacles de beatbox i rap. Un bon grup de joves es van reunir per participar en una exhibición damunt les seves taules.
I els Diables Se M'n Refum van reaparèixer aquest dissabte per celebrar el correfoc i la Lectura dels Versots de Festa Major, que també es van haver d’ajornar per la pluja.
Al següent enllaç podeu recuperar l'àudio dels versots, en què els diables van oferir el seu habitual repàs àcid i irreverent a l'actualitat local i general.
PUBLICITAT
PUBLICITAT