DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

VIST A LA XARXA

Un jove italià i la seva àvia, el primer fenòmen viral de 2015


Redacció Vilanova i la Geltrú

05-01-2015 10:59

La fotografia de Giancarlo Murisciano amb la seva àvia, que pateix Alzheimer, ha emocionat milers de persones

EIX. La fotografia de Giancarlo Murisciano amb la seva àvia, que pateix Alzheimer, ha emocionat milers de persones

La fotografia de Giancarlo Murisciano, un jove italià de 27 anys, amb la seva àvia, que pateix Alzheimer, ha emocionat milers de persones: "Potser no ha estat el millor 31 de desembre de la meva vida, però això també forma part d'ella. Un cop tu em vas tenir a les teves cames i ara ho faig yo, iaia, sense vergonya ni por, per recordar a tots que la vida ha de ser viscuda i combatuda", es llegeix al comentari de la instantània que ha penjat a Facebook.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.