POLICIA LOCAL
08-01-2015 13:52
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
La Policia Local de Sitges ha detingut aquest dimecres a F.L.M acusat presumptament de robatori amb força a un domicili de Sitges. Els fets van tenir lloc a les 14.15 hores al carrer Joan Salvat Papasseit quan un testimoni va avisar a la Policia que havia vist sortir d’un domicili a una persona amb diversos objectes a la mà. El testimoni va seguir al presumpte lladre que va deixar els objectes sostrets al capó d’un vehicle i poc després, la Policia el va poder localitzar.
Posteriorment, agents de la Policia Local van comprovar que aquesta persona havia entrat per la força al domicili i havia sostret un ordinador i joies per un valor de 19.300 euros.
F.L.M ha passat a disposició judicial fins que es produeixi el judici ràpid.
PUBLICITAT
PUBLICITAT