PUBLICITAT
DANSADA D'HIVERN
21-01-2015 12:40
El proper diumenge 25 de gener tindrà lloc la Dansada d'Hivern que el Grup de Dansa de Vilanova organitza cada any dins del programa d'actes dels Tres Tombs. Una de les novetats d'enguany serà la representació de la Dansa de Sant Antoni, un ball tradicional que es balla en honor a aquest sant i que té com a principal característica els diferents canvis de tempo. Així, al llarg de la peça vuit balladors van interpretant diferents figures de gran bellesa visual, com els ponts o els molinets.
L'actuació del Grup de Dansa es farà al teatre del Círcol Catòlic a les 19 hores del vespre i comptarà amb la representació de danses de tot Catalunya, com Surnià i Sant Feliu de Codines. En total, vint balladors i balladores sortiran a l'escenari vestits amb robes tradicionals per interpretar amb el màxim de fidelitat les danses tradicionals catalanes del segle XIX. Durant l'acte també es faran les conegudes Danses de Vilanova, un ball típic de la ciutat que se sol ballar el diumenge de Carnaval.
Les entrades es podran comprar una hora abans de l'actuació, és a dir, a partir de les sis de la tarda. El preu serà de 3€ pels adults i d'1€ pels infants.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT