PUBLICITAT
PREPARANT LA NOVA TEMPORADA
04-02-2015 11:50
Els Xicots de Vilafranca retornen aquesta setmana a l’activitat castellera, amb la posada en marxa de l’Escola de castellers. Tal com ja es va fer l’any passat, el febrer es dedicarà a la formació de nous membres de la colla, concretament els dies 6, 11, 18 i 27, a les 22 h a Cal Noi-Noi. Aquestes sessions formatives serveixen doncs per avançar la preparació abans de l’inici oficial d’assaigs, previst per al 4 de març. Alhora, permeten que els castellers i castelleres més impacients puguin enfaixar-se i començar a escalfar motors.
La canalla dels Xicots, en canvi, ja fa dies que s’ha posat a la feina. Els darrers divendres de gener ja s’han realitzat assaigs i a partir de demà comencen també els assaigs en dimecres. Els nens i nenes que vulguin iniciar-se en el món dels castells poden presentar-se a Cal Noi-Noi els dimecres a les 19.30 i els divendres a les 19.45 h.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT