04-02-2015 18:26
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
La nova Executiva local de PSC ha mostrat públicament el seu suport i la seva felicitació pels plans exposats per la junta de la societat l’Aliança de reobrir aquest espai de manera preferent aquest any 2015.
Els socialistes de Cubelles consideren important pel municipi que els responsables d’aquesta entitat privada es proposin trobar els recursos econòmics per fer front a les obres d’adequació d’aquest espai emblemàtic i poder reprendre les activitats obertes a la ciutadania.
Xavier Grau, primer secretari del PSC de Cubelles, ha demanat públicament “el màxim suport per part de tothom i fer costat a la proposta de l’Aliança, com hem fet sempre, i per això proposem que l’Ajuntament segueixi col·laborant fent de pont per obtenir les subvencions i els ajuts econòmics que calguin com ja vàrem fer la legislatura passada ”.
Xavier Grau proposa “crear consciencia i fer-nos ressò de la importància d’aquest espai molt vinculat a la història recent de Cubelles i ajudar que recuperi la seva activitat cultural, i especialment la teatral”
El PSC considera prioritari col•laborar amb les entitats a impulsar els seus locals i equipaments així com crear una coordinació entre tots els espais municipals per facilitar-ne el seu ús per part dels veïnes i les veïnes.
Així, el PSC proposarà la gestió compartida dels equipaments municipals entre l’Ajuntament i directament les entitats veïnals, socials, culturals i esportives de Cubelles per millorar-ne l’aprofitament i fomentar la participació ciutadana també en la planificació, ús i disponibilitat de la ciutadania amb l’objectiu d’aprofitar-los millor.
PUBLICITAT
PUBLICITAT