PUBLICITAT
DURANT EL MES DE FEBRER
05-02-2015 17:54
Vols trobar més fàcilment les notícies d’Eix Diari a Google? Fes d’Eix Diari la teva font preferida a Google i no et perdis l’actualitat del territori.
L’Ajuntament de l’Arboç ha anunciat que creatrà durant el mes de febrer una nova regidoria per fomentar la participació de la ciutadania en tot allò que és públic i rellevant en la vida de la vila: "Cada cop és més evident que la implicació en els assumptes públics, la voluntat de compartir i de cercar el consens, són eixos cabdals en la formulació dels objectius municipals, i més si tenim en compte que la participació ciutadana en la construcció del municipi necessita la col•laboració i la implicació dels ciutadans i ciutadanes d’una forma compromesa i sense exclusions", apunten en un comunicat.
Aquesta nova regidoria neix "amb la il•lusió de fomentar la cohesió ciutadana i el sentiment d‘identitat a través del coneixement i l’estimació cap al propi municipi, com una manera de realitzar un diagnòstic compartit sobre les necessitats i problemàtiques generals i debatre el model de municipi que es desitja per l’Arboç".
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT