Vegueria del Penedès

CARNAVAL 2015

Unes 600 disfresses i 10 comparses sortiran dissabte a la Rua de Carnestoltes


Redacció Sant Sadurní d'Anoia

09-02-2015 14:29

La Rua sortirà a les 8 del vespre del carrer Barcelona i recorrerà la rambla de la Generalitat entre els carrer Montserrat i Doctor Barraquer, on hi haurà el sambòdrom

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Aquest dissabte 14 de febrer els carrers de Sant Sadurní s'ompliran de festa amb la Rua de carnestoltes, organitzada pel servei de Cultura de l'Ajuntament i la Comissió de Carnestoltes.

La Rua sortirà a les 8 del vespre del carrer Barcelona i recorrerà la rambla de la Generalitat entre els carrer Montserrat i Doctor Barraquer, on hi haurà el sambòdrom, carrers Montserrat i Doctor Escayola amb final a la plaça de l'Ajuntament.

Tot seguit, l'Associació 1itots organitza sopar i música d'ambient a la plaça Germans Segura Viudas (Habitatges Vilarnau).

10 comparses i unes 600 persones s'han inscrit enguany a la rua.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.