Vegueria del Penedès

GIMNÀSTICA RÍTMICA

Resultats de les gimnastes de l'AR Vilafranca d'aquest passat cap de setmana


Redacció Vilafranca del Penedès

11-02-2015 13:20

Eix. Les gimnastes de l'AR Vilafranca

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

El passat dissabte dia 7 es va celebrar la 2a jornada d'indivduals escolars a Vilafranca; l'Associació Rítmica Penedès va presentar-se amb 15 gimnastes en les diferents categories.

En cadet A Laia Lecegui i Bianca Poppescu defensa-ven molt correctament els seus exercicis amb aro, En infantil B teniem a Mariona Blanch, Paula Ramon, Judit Bujalance, Mar Valle que competien en mans lliures i al igual que Aina Martí i Maria Català que aconseguien una 3 i 2 possició respectivament. En Infantil A, Helena Girò realitzava un elegant ball amb cinta sense cap caiguda.

Per altre banda, Xenia Bolet executava un complicat exercic de pilota.

Donant pas a les més petites l'A.R. Penedès sortia representada en els balls de mans lliures de Irina Biosca, Martina Ravantós, Thais Terraza i Laura Orozco.

I per finalitzar la competició la nostra pre-benjamina Elisabeth Rios aconseguia una 3a possició desprès de realizar el seu exercici de mans lliures.

Totes aquestes nenes entrenades per Aida Cruces i Lidia Rodriguez participaran en la final que es celebrarà el dia 1 de Març a Vilafranca del Penedès.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.