FUTBOL 7
12-02-2015 10:09
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Després de la derrota de la setmana passada contra la Penya Ribes, aquest dimarts era un bon moment per tornar a la senda de la victòria, en un any 2015, on sembla que l'actitud de l'equip i la sort a canviat. Ahir tocava jugar com a local contra el CF Restaurant Torre d'Enveja, un equip molt poderós en joc i físic, que ara mateix es reflecteix a la taula classificatòria, amb la seva segona posició, ascens directe a primera. Com he dit, a priori era un partit complicat, però no impossible, després de la victòria a l'amistós de dilluns al Municipal d'Olivella, on els nois de Javi, van ser capaços de passar per sobre d'un Caue 1001, per 5 a 3. Uns ànims que predisposaven a l'equip olivellenc, a donar la sorpresa. I dit i fet, no va acabar ben bé així, però qüasi, s'escriu el que hem comentat.
L'arbitratge polèmic (admès pel l'àrbitre al final del partit), i la falta de punteria, van fer que, després d'una primera part, on el Nova va dominar totes les facetes del joc i on va ser capaç d'arribar a la mitja part amb el resultat a favor, 1 a 0. Però com deia abans, per alguna cosa el CF Restaurant Torre d´Enveja està on està, i la segona part es va desenvolupar amb una remontada, per 1 a 3, que va deixar bocabadats a tots els components del Nova. Qüasi al final, l'únic que va poder fer el Nova, va ser maquillar el resultat, amb un 2 a 3, final.
Un resultat que deixa el CE. Nova Olivella a la penúltima posició, cada vegada més lluny del MCD, però que no es impossible, per tot el que queda de la segona volta de la lliga. Segona jornada seguida on el marcador acaba amb 3 a 2, en contra de l'equip de Javi.
PUBLICITAT
PUBLICITAT