PUBLICITAT
FLASH
24-04-2003 7:27
L'Ajuntament de Sitges va presentar ahir el llibre Barraques de pedra seca de Sitges i del Garraf. Els autors de l'obra són Ramon Artigas, Andreu Camps i Josep Pascual. El llibre és un recull de les construccions de pedra seca de la comarca, i explica detalladament la història de les barraques. L'obra inclou múltiples fotografies així com itineraris i circuits recomanats. Barraques de pedra seca de Sitges i del Garraf ha estat editat pel mateix Ajuntament.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT