DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

Es presenta el llibre «Barraques de pedra seca de Sitges i del Garraf»


EL PUNT

24-04-2003 7:27

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.


L'Ajuntament de Sitges va presentar ahir el llibre Barraques de pedra seca de Sitges i del Garraf. Els autors de l'obra són Ramon Artigas, Andreu Camps i Josep Pascual. El llibre és un recull de les construccions de pedra seca de la comarca, i explica detalladament la història de les barraques. L'obra inclou múltiples fotografies així com itineraris i circuits recomanats. Barraques de pedra seca de Sitges i del Garraf ha estat editat pel mateix Ajuntament.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.