PUBLICITAT
CARNAVAL 2015
15-02-2015 18:09
La carrossa local Somnis de disbauxa i la carrossa visitant Gel i foc a Moja, han estat les guanyadores enguany del Carnaval Xurigué de Calafell. Els guanyadors s’emporten un premi de 500 euros.
Així mateix, la comparsa local Venezia in Vips i la comparsa Les guerreres Rock in Pink, de Vilafranca del Penedès, també han quedat primeres en la seva categoria, emportant-se un premi de 300 euros.
Com cada any, el Patronat de Turisme de Calafell ha donat premis a les millors carrosses i comparses, visitants i locals, que participen en la Rua de Calafell Platja, el dissabte a la nit.
La classificació de les carrosses locals és: 1/Somnis de Disbauxa; 2/ Guerrers 26; i 3/ Bollywood. I la de les carrosses visitants: 1/ Gel i foc a Moja (Moja); 2/ Nautilus i els déus del mar (La Ràpita) ; i 3/ Mecano-Walle (Sta. Margarida i els Monjos).
Pel que fa a les comparses, la classificació de les guanyadores locals és: 1/ Venezia in Vips; 2/ D Rose ; i 3/ Vikingos-Passa-t’ho bé. I les comparses visitants que han guanyat són: Les guerreres Rock in Pink (Vilafranca del Penedès); 2/ La Màgia d’un Poble (Les Cabanyes); i 3/ Las Curritas (Cunit).
El Carnaval Xurigué de Calafell és un dels més importants de la Costa Daurada, pel seu alt índex de participació i perquè és l’únic que té 3 rues de Carnaval: la de Segur de Calafell, la de Calafell Platja, i la de Calafell Poble. Cadascuna de les tres rues ha comptat amb 6.000 participants, 49 carrosses i 25 comparses.
A més, durant el cap de setmana també s’han celebrat Carnavals Infantils, un al pavelló Joan Ortoll i l’altre al pavelló Jaume Vilamajó.
Cal destacar enguany, per primera vegada, l’organització ha decidit vallar el recorregut de les tres rues, perquè els participants a carrosses i comparses poguessin desfilar amb total seguretat, cosa que s’ha aconseguit, ja que no hi ha hagut cap incident destacable.
Avui a les 18h, té lloc l’última de les Rues del Carnaval Xurigué de Calafell. La Rua comença al carrer Baix Penedès, i continuarà per c. Andalusia, Jaume Rafel, Rbla. Mn. Jaume Tovella, Pg. De la Unió, Av. Del Sanatori, Crta. Estació, Av. Mn. Jaume Soler, St Pere, Vilamar, Pintor Mir, Mn. Jaume Soler,Manel Benet i Pl. Països Catalans.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT