DURANT TRES SETMANES
15-02-2015 18:38
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Durant tres setmanes es produiran afectacions al trànsit rodat de la ronda d'Europa per les obres de reconstrucció d'un mur enfonsat. L'afectació suposarà la reducció, mentre s'estiguin realitzant els treballs de reparació, del carril de la dreta d'aquesta via.
El mur limita la ronda d'Europa amb la Colònia de Sant Rafael i va patir un esllavissament a causa de l'aigua de pluja. La intervenció, consisteix a reconstruir el mur amb peces prefabricades i s'inclou en el conjunt de millores que s'estan fent a la ciutat. El cost d'aquesta obra és d'aproximadament 15.000 euros.
PUBLICITAT
PUBLICITAT