Vegueria del Penedès

CARNAVAL 2015

El comerç vilanoví reparteix els premis del concurs Busca l'Anomalia


Redacció Vilanova i la Geltrú

18-02-2015 12:13

Més de quaranta premis han estat repartits aquest dissabte als participants del concurs “Busca l’Anomalia” que ha organitzat l’associació Viu Comerç

Viu Comerç. El comerç vilanoví reparteix els premis del concurs Busca l’Anomalia

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

GALERIA D'IMATGES

Més de quaranta premis han estat repartits aquest dissabte als participants del concurs “Busca l’Anomalia” que ha organitzat l’associació Viu Comerç, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú i de la Federació d’Associacions pel Carnaval (FAC).

L’acte, que s’ha dut a terme a la sala noble de la Casa Olivella, ha comptat amb la presència del Rei Carnestoltes, de la Regidoria de Cultura, i d’un gran nombre de públic que no s’ha volgut perdre l’esdeveniment.

Enguany, s’han recollit 1.215 butlletes de participació de les quals se n’ha seleccionat els 44 guanyadors, cadascú s’ha emportat un premi que ha estat cedit per les botigues participants a l’Anomalia, i d’entre tots ells es va sortejar una tauleta digital. El concurs “Busca l’Anomalia” consisteix en realitzar un recorregut pels aparadors dels establiments participants associats a Viu Comerç i localitzar una anomalia o pífia, és a dir, un element que no guarda cap relació amb l’aparador ni amb la botiga. En l’edició d’enguany han participat 79 comerços de la ciutat, essent l’edició amb un major nombre de establiments participant.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.