PUBLICITAT
EQUIPAMENTS
19-02-2015 18:39
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.
El proper diumenge, 22 de febrer, s’inaugura el nou Pavelló Esportiu municipal de Cubelles. L’obra, que s’ha demorat a causa d’algunes millores en els elements esportius de la instal·lació i les inspeccions de l’equipament d’electricitat. Finalment, diumenge s’aprofitarà l’obertura de la instal·lació per presentar els equips del Club Volei Cubelles, que serà un dels usuaris de la instal·lació juntament amb el Club Bàsquet Cubelles.
Entre les millores que han suposat el retard, hi ha el reforç del sostre perquè les cistelles de bàsquet es despenjaran del sostre, enlloc d’anar fixades a les parets; la col·locació al terra d’una doble capa de formigó amb el centre impermeabilitzat per evitar filtracions i la interconnexió elèctrica entre els dos pavellons. D’aquesta manera, es centralitzarà en el nou pavelló el control dels quadres elèctrics d’ambdues instal·lacions que aquesta setmana han passat la corresponent inspecció, donant el vistiplau a la utilització del recinte esportiu.
El nou pavelló està equipat amb plaques solars i calderes de biomassa, una font d’energia neta i respectuosa amb el medi ambient ja que el procés de combustió no allibera més CO2 a l’atmosfera del que el combustible ha absorbit durant la seva vida, el que deixa un balanç final d’emissions neutre. La del nou pavelló és la primera caldera d’aquestes característiques que s’instal·la en un equipament públic a la comarca del Garraf, fet que ha estat destacat per l’agència de desenvolupament econòmic Node Garraf.
La instal·lació ocupa una superfície de 1.400 m2 i l’obra, que es va adjudicar per poc més d’1.086.000€, l’ha realitzat l’empresa del Garraf Construcciones Tomàs Gràcia, d’acord amb el projecte revisat pel despatx d’arquitectes Pujol Arquitectura SL, que també era l’encarregat de fer la direcció de l’obra.
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT