PUBLICITAT
EIX CARNAVAL
23-02-2015 22:08
Des d'avui i fins el 12 de març, podreu escollir les millors disfresses dels carnavals del Penedès a través d'un divertit joc de votacions, des del vostre perfil de Facebook. Un any més, EIX DIARI ha posat en marxa el Concurs de les millors disfresses del carnaval 2015 i farà entrega dels Carnestoltes Digitals a les colles que hagin aconseguit més suport popular. Els participants en el concurs podran dir si els hi agrada o no cadascuna de les colles participants als carnavals de Vilanova i la Geltrú, Sitges, Cubelles, Cunit, Calafell, El Vendrell i Santa Margarida i els Monjos.
El concurs d'EIX CARNAVAL posa en joc un total de 325 colles, totes les que han participat en les rues de Vilanova i la Geltrú, Sitges, Cubelles, Cunit, Calafell, El Vendrell i Santa Margarida i els Monjos. I en els propers dies s'obriran les galeries fotogràfiques, un ampli recull d'imatges que inclourà més de 3.700 fotos de les mascarades.
Però no és l'únic concurs d'EIX CARNAVAL. A través de la xarxa d'Instagram, podeu participar en el III Concurs Fotogràfic EIX CARNAVAL que tindrà dos premis: el PREMI DEL JURAT rebrà una tablet de 10.1' i el PREMI DEL PÚBLIC s'endurà una tablet de 7″.
El portal EIX CARNAVAL compta amb la col.laboració dels ajuntaments de Vilanova i la Geltrú, Sitges, Cubelles, Cunit, Calafell, El Vendrell i Santa Margarida i els Monjos, així com de Codmar, Magatzems Chacon, Centre Fuji Vilanova, Intersport Olaria i Iris Art.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT