PUBLICITAT
DIA DE LA DONA
04-03-2015 14:36
Aquest proper diumenge es durà a terme al refugi del Serral de Santa Margarida i els Monjos, una visita que tindrà com a protagonista l’actriu i historiadora Mamen Conte que serà l’encarregada de veure el refugi amb ulls de dona. Conte acompanyarà els assistents en un recorregut pel refugi del Serral i el Ciarga tot explicant el paper que les dones van jugar durant la Guerra Civil, la seva feina a la rereguarda o la tasca de cohesió i abastiment de la família.
La sessió és gratuïta i es durà a terme aquest proper diumenge dia 8 de març a les 11.30 al Ciarga. En acabar, es preveu l’enlairament de globus amb missatges per a la igualtat.
L’acte s’emmarca en els actes organitzats per l’Ajuntament de Santa Margarida i els Monjos amb motiu de la celebració del dia de la Dona.
Dins aquests actes destaca el tradicional sopar de de la Dona, que enguany comptarà amb la presència de més de 300 dones del municipi. L’àpat es farà aquest divendres dia 6 a la pista municipal i comptarà amb una exhibició de ball a càrrec de les Crazy Girls, un mapping titulat “Trencant Estereotips i en acabar un ball amb Memory.
Els actes de celebració del Dia Internacional de la Dona inclouen també un taller de defensa personal per a dones o una xerrada sobre el paper de les dones a la societat, que es durà a terme aquest dijous dia 5, a les 3 de la tarda a la casa de cultura Mas Catarro.
Finalment, el dia 25 de març s’ha previst una excursió per anar a veure la maternitat d’Elna. La sortida estarà guiada per Assumpta Montellà, autora del llibre La Maternitat d’Elna i permetrà visitar també la platja d’Argelers, Cotlliure i la tomba d’Antoni Machado. Les inscripcions per a la sortida es poden fer a l’Ajuntament de Santa Margarida i els Monjos a partir del 9 de març. El preu és de 12 euros.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT