NOU VESTUARI
26-03-2015 Última revisió: 27-03-2015 8:34
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
El Ball de Diables de Vilanova i la Geltrú presentarà dimarts el projecte de renovació del seu vestuari. L’acte tindrà lloc a les 19 hores a la biblioteca del Museu Víctor Balaguer, on es troben en custòria vestuaris històrics del Ball de Diables. La colla donarà a conèixer l’artista que dissenyarà els nous vestits, els accessoris i la imatge del Ball de Diables. De la mateixa manera que els artistes que l’han precedit, Enric Cristòfol Ricart, Armand Cardona Torrandell, Joaquim Budesca Català i Pep Duran Esteva, es tracta d’un artista vilanoví de gran renom i reconeixement internacional, amb una influència molt característica del Mediterrani i la mitologia que l’envolta.
Degut al desgast i deteriorament de 10 anys d’ús, la colla s'ha vist obligada a renovar el vestuari. Aquest projecte de renovació s’allargarà dos anys, fins que puguin desvetllar el seu disseny final i fer-ne l’estrena per la Festa Major de l’any 2016. Seran dos anys d’intensa feina per a l’elaboració dels vestits, estris, accessoris i la nova imatge gràfica de la colla. També seran dos anys en que hi haurà diversos actes i celebracions al voltant d’aquesta renovació del vestuari.
PUBLICITAT
PUBLICITAT