Vegueria del Penedès

TIBIDABO

Diada agredolça pels Castellers de les Roquetes


Redacció Sant Pere de Ribes

02-04-2015 4:12

Els castellers de les Roquetes han actuat aquest diumenge al parc d'atraccions del Tibidabo acompanyats de 8 colles

Castellers de les Roquete. Diada agredolça pels Castellers de les Roquetes

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Els castellers de les Roquetes han actuat aquest passat diumenge al parc d'atraccions del Tibidabo en la quarta edició acompanyats de 8 colles. Tot i així pel nombre de colles es va celebrar en quatre tandes. Els Roquetencs van actuar al costat dels Castellers de Rubí.

En primera ronda els roquetencs van fer un quatre de sis amb l'agulla que va pujar perfecte tot i que a la carregada de la estructura va tremolar i es va carregar igual que la estructura a la coronació de l'agulla el pilar es va torçar una mica però amb el treball de la colla es va poder descarregar amb èxit

En segona ronda els de la camisa grisa van intentar un cinc de sis que va pujar perfecte de mesures però que a l'hora de pujar l'enxaneta es va tancar la torre i no va poder coronar-lo així es va fer enrere en no veure-ho clar i es va baixar sense cap problema

En ronda de repetició els de les Roquetes van tornar a intentar el cinc de sis, aquest va esdevenir igual que l'anterior tot i que l'enxaneta va coronar el tres no va ser capaç de coronar la torre i es va fer enrere en no veure-ho clar. Així doncs es va quedar en intent desmuntat com l'anterior

En tercera ronda els castellers de les Roquetes van intentar el quatre de sis quan ja pujaven terços el castell es va tancar de mides i es va fer enrere per seguretat. En ronda de pilars els Roquetencs van descarregar un pilar de quatre.

Desprès de l'actuació els castellers i acompanyants van poder gaudir d'un dia d'atraccions per a tot el parc barceloní. La propera actuació serà a les Roquetes per a la diada de Sant Jordi el 26 d'abril. Tot i així l'activitat no para i els assajos continuen els dimecres i divendres de 20:00h a 22:00h al local de la UA1 de Les Roquetes.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.