DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

HOQUEI PATINS

Segona victòria de la selecció espanyola en el Torneig de Montreux


Llorens Mateo Vilanova i la Geltrú

02-04-2015 Última revisió: 03-04-2015 20:52

En el partit disputat aquesta tarda en el Torneig de Montreux, la selecció espanyola dirigida per Quim Pauls ha derrotat a la de Suïssa per 7 gols a 2, en el segon encontre del seu grup. La victòria s'ha gestat en la segona part, ja que la primera ha finalitzat amb el mínim avantatge hispà per 1 gol a 0.

Demà disputarà la primera plaça del grup en el partit que l'enfrontarà a Portugal.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.