DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

TENNIS TAULA

El CTT Vilanova es posa 4art


Redacció Vilanova i la Geltrú

15-04-2015 17:01

Eix. Félix Avila

Contundent 6 -  0 davant el CTT Parets. El primer 6-0 de la temporada pels vilanovins on Felix Àvila, Roger Blanco i Francesc Xavier Conde van jugar a un gran nivell per acabar guanyant l'equip visitant. De fet només van ser igualats els 2 punts del visitant Félix Julià, més experimentat en la categoria. Amb aquesta contundent victòria es posen quarts a la classificació a nomes 2 jornades del final.

2 podis al Top Barcelona

El dissabte acabava la competició circuït promeses de la Barcelonesa amb la disputa del top amb els 8 millors de cada edat a Reina Elisenda (Barcelona) amb la representació vilanovina dels joves Josep Maria Blancafort, Andrea Vidal i Roger Blanco. Josep Maria Blancafort acabaria tercer de la categoria juvenil , on es presentava tot i ser encara aleví i Roger Blanco tercer de la categoria absoluta, on va estar molt a prop de jugar la final. Andrea Vidal per triple empat quedava fora de la lluita pel podi. 
  
Vilanova B consuma la fase de permanència

El segon equip va perdre 5-1 a casa del líder, El Centre Gràcia i consuma de manera matemàtica el haver d’anar a la fase de permanència. Els visitants  van oferir resistència guanyant 3n 3 partits el primer onze de forma molt clara però els va mancar la continuïtat necessària per guanyar a un candidat a l’ascens. Pere Blanco va fer l'únic punt per part dels vilanovins.
 

El Vilanova C guanya el darrer partit i ja pensa en el play-off de descens

Acaba amb bones sensacions el tercer equip guanyant 1-5 a camp del Castelldefels, amb 2 punts d’E.Batalla, R.Monzó i 1 de J.Martínez.

Els vilanovins esperen ja creuament al play-off de permanència en la millor posició possible d’inici.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.