DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

ESCOLA DE CASTELLS

Gran acollida dels tallers castellers dels Bordegassos


Marc Ortiz de Urbina Vilanova i la Geltrú

19-04-2015 17:54

La plaça de la Vila s'omple d'activitats per a totes les edats pensades per descobrir els castells

Maite Gomà. Gran acollida dels tallers castellers dels Bordegassos

Bona participació als tallers castellers que els Bordegassos de Vilanova van organitzar aquest dissabte a la tarda a la plaça de la Vila. En el primer acte de la campanya #unpasmés, els de la camisa groc terrós van organitzar activitats castelleres per a totes les edats pensades per tenir una primera presa de contacte amb els castells.

Hi va haver tallers de pinyes, de poms de dalt, troncs, sessions de l'Escola de Castells i un berenar popular per a tots els participants. La majoria de participants van ser nens i adolescents, però també hi va haver persones adultes que van aprofitar l'oportunitat per experimentar com són els castells des d'un punt de vista que encara no coneixien.
 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.